BABSKÁ JAZDA V MADRIDE

Španielsko, MADRID

LANU DEL REY MILUJE MOJA ŠVAGRINKA A PRETO SME SA VYBRALI DO MADRIDU NA JEJ KONCERT.

NAŽIVO SOM POCHOPILA ŽE JE SKUTOČNE JEDINEČNÁ A ÚŽASNÁ BYTOSŤ.

UŽILI SME SI KRÁSNY ČAS V MESTE, NAVŠTÍVILI PARK, OBCHODY A KOPEC REŠTAURÁCII.

POSLEDNÝ DEŇ MI V METRE UKRADLI CELÚ PEŇAŽENKU!!! JEDEN SLEPÝ PÁN ODVIEDOL MOJU POZORNOSŤ A PEŇAŽENKY BOLO V SEKUNDE PREČ! OBČIANSKY, TECHNICKÝ OD AUTA, VODIČÁK, PLATOBNÉ KARTY A 50EUR. LETELA SOM VON Z METRA, PREHLADALA SMETIAKY ALE PEŇAŽENKY NIKDE. PRI METRE STÁLI POLICAJTI TAK SOM IM VŠETKO ROZPOVEDALA A TÍ MA ZOBRALI NA POLICAJNÚ STANICU KDE SME VŠETKO SPÍSALI.

"NA TENTO PAPIER MÔŽETE LETIEŤ DOMOV," HOVORÍ MI POLICAJT.

SPOKOJNE SI TEDA CESTUJEME NA LETISKO NO PRI VSTUPE DO LIETADLA MA LETUŠKA Z REINER SPOLOČNOSTI ZASTAVILA A NEPUSTILA ĎALEJ.

BABY ODLETELI NA SLOVENSKO A JA SOM ZOSTALA NA LETISKU SAMA. V REINER KANCELÁRII MI POVEDALI ŽE MUSÍM SPÄŤ DO MESTA A VYBAVIŤ SI NA AMBASÁDE NOVÝ PAS ČO BUDE TRVAŤ AJ NIEKOĽKO DNÍ, ČO BOLO PRE MŇA ALE NEPREDSTAVITEĽNÉ PRETOŽE SOM NA DRUHÝ DEŇ O 6 RÁNO MALA LETIEŤ NA BIZNIS CESTU DO ČÍNY.

LETELA SOM DO CESTOVKY V DRUHOM TERMINÁLY A KÚPILA SI LETENKU DO VIEDNE EŠTE TEN VEČER. S BRITISH AIRWAYS SOM ODLETELA BEZ PROBLÉMOV.